Arass__ kizlar 36+2 oluduk bebek harketlerimiz biraz az gibi ve cok hafifler cılız bir şekilde tekme atıyor🤷🏻♀️👀 Sizde durumlar nedir hareketleri falan nasıl acba
OzgeSahin2 Arass__ 36+5 bazen cok yorgunmus gibi hic tekmelemiyo annesini korkutuyo kuzum ama gece olunca bi savas cikariyo🤣
mrvears Arass__ 36+6 bazı günler çok nadir çok az hareket ediyor korkuyorum ama artık alanları daraldığı için normal miş
Minikbirannee @Arass__ merhaba canım bende 36+3 hamileyim benimde bebişin hareketleri bir kac gündür eskisine nazaran daha az kontrolde hersey iyiydi ama neden azaldığı hakkinda bir bilgim yok 🤷♀️
Ortmenanne16 Arass__ 37+2 olduk bizde de tekme yok gibi yer değişimi gibi karnım komple hareket ediyor şekil değiştiriyor gece yatınca arada bir eşime tekme atıyor sesini duyunca 🥳🥳🥳
2pasaannesi Bizde 37+5 günlüğüz 6 Mart’ta sezaryen inşaAllah 🤲🏻🤲🏻 Şu son günler geçmiyor 😂 hareket azalması bizde de var.