Kızlaaaar😭😭
33 haftalığım Bugün istemsizce bi tatlı krizi geldi öyle çok tatlıya abandımki size anlatamam böyle birşey yoktu ve bende şeker ölçüm cihazı var bir baktım 147 sonra zaman geçti gene baktım 167 Allahım nasıl üzüldüm nasıl kızdım kendime🥺 bugünden itibaren çok dikkat edeceğim çoook bir kerelik böyle olması sorun yaratır mı acaba bebeğime ya 3 gün önce gittik doktora kalbi gelişimi falan iyi demişti doktor. Ağlıcam kendime sinirim 😭😭😭