Iyi aksamlar anneler , benim sorum cok yürüyüs yapmak zararlimi 12 haftalik hamileyim , bir kac gündur yürüyüs yapiyorum malum havalarda güzel bugun biraz abartim galiba 70 dakik kadar yürümüsüm eve dönüste karnima hafif agri girdi belimede ayni sekil simdi geldim geleli uzaniyorum birazda tedirginim neler düsünüyorsunuz