Kızlar sat tarihine göre 10+4 olmam gerekiyordu bugün kontrole gittim ve bebeğimin 11+5 haftalık oldugunu söyledi ultrasonda göre ve cinsiyeti kız dendi degişirmi birde artık ultrason tarihinimi baz alarakmı saymalıyım normalde dogum 18 Eylül görünüyordu ama suan 9 Eylül kesin dogum dendi artık hesabı ultrasonda göremi yapmalıyım aklım cok karısı ilk gebeligim yardımcı olursanız sevinirim