Sermec27 böbrek büyümesi bendede oldu ilk idrarda kanama olunca gittik acile ordan ultrasona ve ürolojiye yönlendirdiler gittim antibiyotik verdi hemen hemen sizin olduğunuz haftalardı benimde bebek büyümeye başladığı için baskı yapıyo dedi düzenli olarak takibe aldı doktor büyüme çok fazla olursa stent takılırmis engellemek için erken doğuma sebep olabilir demişti her ay ürolojiye düzenli gittim çok şükür hiç bi sıkıntı çıkmadı şuan 38. Haftadayim. Ürolojiye gittikten sonra takiplerinizi aksatmayin doktorunuz zaten yapılması gerekenleri söyler