ArzumustafA Hanimlar beyaz yogun sümüksü akintim 2dir geliyor bugun.. nişan olabilirmi acaba kanli fln degil bembeyaz
Senmerve ArzumustafA nişan pembemsi krmızımsu oluyor xanım vajina akıntısıdırson haftalarımsa benimde çok akıntım olmuştu
Alyatr ArzumustafA benim ilk dogumumda önce pembe bı kaç saat sonra kan gelmişti. Ama kuzenim de 2-3 boyunca akıntısı çoğaldı en son sancıları başladı doğuma aldılar . Akıntı artışı da doğum belirtisi diye biliyorum
BurcuP ArzumustafA nişan kırmızı pembe oluyormuş sizinki muhtemelen akıntıdır bende de oluyor. Takibe devam edin gene de
ArzumustafA Prensesannesi41 evt canm bnde hep öyle okudum ama baya yogun bir akinti hafif hafifde agri var regl sancisi gbi her belirtide acabami diyorum kafayi yemeden doğursaydik 😂
KartalMert Kaç haftalık hamilesin o bende de oluyo tamda anlattığın gibi ama bi hafta önceydi geçti giti