Iremciksem canım almaya başlaman başlamaman konusunda bişey diyemem bu senin verceğin karar ben 30.haftamda almaya başlamıştım 🤣 biberon avent 160ml, emzik avent air ultra, şampuan losyon pişik kremi göğüs ucu kremi mustela, çamaşır deterjanı ben kimyasak içermemesi temiz içerikli olmasına özen gösterdim green clean baby sıvı deterjan ve bir adet de baby me granül deterjan aldım, biberon ve emzik temizleyici uni baby, avent göğüs kapakları, bebek bakım çantası bana içindeki bazı seyler gereksiz geldi hepsine o kadar para vermektense wee baby tarak seti ve aspiratör bi de uyguna baby me tırnak makası aldım, sleepy bebek bezi 1 numara bi paket aldım deneme için kırklı olandan bebeğim sever pişik sızıntı falan yapmazsa devamını da ons göre alcam, ıslak mendil başta kullanmayı düşünmüyorum yine de bi paket prima pampers aldım dursun diye bebeğin poposunu falan bebek temizleme pamuğu ve kaynatılmış soğumuş temiz suyla silcem temizleme pamuğu da yine e bebek markası baby me aldım, alt açma örtüsü süper ince olandan yine baby me aldım.
Yatak olarak park yatak tercih ettik hem sonradan kapanıp istediğimiz yere taşıyabiliriz diye :) anne yanı olma ve sallanma özelliği de olduğu için yoyko park yatak aldık.
bebek arabası babyhome bh955 aldık youtubeda tanıtım videosu izleyebilirsin ayhan cocuk magazasından aldık bazı travel arabalar gibi kısa süreli değil cunku içi geniş ve büyük biz 6 yaşındaki komşumuzun oglunu bindirip denedik sürdğk o bile biniyosa baya süre kulanırız :)
Şimdilik aklıma gelenler bunlar 🥰🥰🥰