BusraMuratS Kızlar 26. Haftamız bitti ama dünkü kontrolden sonra doktor değiştirmeye karar verdik .. Bursa medicanada devam ettiğiniz memnun kaldığınız doktor varmı ?
BusraMuratS Elifce Çok teşekkür ederim yorumunuz için 😊 Bende en çok volkan beyin ismini duydum normal doğum önceliği mi peki ? Birde muayene ücreti ne kadar 😊 çok sordum kusura bakmayın
Elifce Ben sgklıyım muayene ücreti 125 tl,bizde şu anda 30 haftalığız geçen gittiğimde Doğum ile ilgili konuşmak için daha erken dedi ama normal doğum yapabilirsin gibi gözüküyor dedi,yani sezaryenın konusu geçmedi daha aramızda,bende normal istiyorum eğer son anda bir değişiklik olmazsa🙂
BusraMuratS Elifce Çok teşekkür ederim yardımınız için inşallah bebişler sağlıklı olsunlarda 😊 Ama hayırlısı ile bir sorun olmaz ve normal doğumla atlatırsınız 😊
BusraMuratS Ipekturkoglu Ben onu da araştırıyorum aslında ama hamileymiş sanırım eylül de yada ağustosta doğumu var diye duydum tam benim doğuma denk geliyor 🙄 Sizin bir bilginiz varmı ??
Ipekturkoglu BusraMuratS ağustosun ilk haftası doğum yapacağını söyledi. Benim doğumumda eylülde ve benim doğumuma gireceğini söyledi
BusraMuratS Ipekturkoglu Çok teşekkürler olmazsa bir randevu alıyım ben kendisinden benimde tahmini doğum 14 eylül görünüyor çünkü o yüzden sordum 😊