tgb006 Kızlar rennie kullanılır mı doktoru tavsiye eden var mı? Şu an aşırı derecede midem yanıyor neler yapabilirim resmen alev alev ağlıycam artık 🥺
Mimii tgb006 soğut süt çok iyi geliyor ilaç ile şartlandırma kendini ne yazık ki mide ağrısı yanması hamilelikte sürekli yaşadığımız durum sütü dene istersen inşallah iyi gelir🙏🏻
Mydarling tgb006 Bana doktorum şurubunu yazdı Rennie Duo diye, içtiğim an 2 dakika sürmüyor yanmanın geçmesi çok memnunum doktorum her gidişimde 5 kutu yazıyor 🙈 Kendisinin hamileyken bir gecede tek dikleyişte bir şişe bitirdiğini bile söyledi 😂
Sulesu Evet kullanabilirsiniz bende 2 buçuk aylık hamileyim kullanıyorum midem aşırı yanıyor çiğneyecem şimdi bir tane.
tgb006 Sulesu çok teşekkğr ederim 🙏🏻 Peki başka bulduğunuz doğal yöntemler var mı mesela maden suyu içtim ama geçmiyor
tgb006 mercimeginanne tamam canım yapıyorum çok teşekkür ederim. Bu durum kalıcı olmaz değil mi? Hamilelikten sonra geçer inşallah🙏🏻
momsboys tgb006 hamilelere surup veriyorlar ama tableti kullanan hamile yakınım yok şurup alıp dene yarın bence
tgb006 idiloska ay bulantı daha felaket ama mide yanması hayattan bezdiriyor ne yersem yiyeyim dokunuyor. 🥺
idiloska tgb006 10.haftaya kadar bulantı çektim, prilam kullandım da öyle kendime geldim. 17.haftaydı sanırım bi gün almayı unutmuşum baktım bulantı yok bıraktım ilacı da. Yanma da çok kötüdür bulantı da. Çok geçmiş olsun.