Susev yadirgamiyorum, yargılamıyorum. Sana sadece şunu soyliycem sigara içen annelerin (az yada çok önemli değil) bebeklerinin kolik olma olasılığı çok yüksek. Diğer rahatsızlıklardan bahsetmiyorum bile. Benim bebeğim kolikti ve bunu sadece yasayan bilir. Tabiki sigara içmeyen annelerin bebekleri de kolik olabilir bende olduğu gibi ama sigara bu olasılığı katlıyor. Inan bana bu durumu yaşamak istemezsin. Ve icine dert olur acaba sigaradan mi oldu diye. Aklına bunları getir, yapabilirsin. Istersen kesinlikle yapabilirsin. Kendine güven.