Ebrubkrkyn Arkadaşlar merhaba herkese, 18. Haftadayım kalbime ara ara iğne batması tarzında sancı giriyor. Kardiyoloji bir sorun görmedi. Acaba gebeliğinde böyle şikayetler yaşayan oldu mu aranızda ? Korkuyorum.
Tobby Ebrubkrkyn Ebrubkrkyn sizinkiyle hemen hemen aynı haftalarda aynı şikayeti yaşadım. Hatta sabaha kadar uyutmayan kalbime doğru bıçak gibi saplanan bi ağrıydı ortalama 2-3 gün sürdü,kalp krizi geçiyorum sanırım dediğim bile olmuştu. göğsüme ayaklarıma çok sıcak olmamak kaydıyla sıcak su torbası koydum ve geçti, umarım sizin de bir an önce geçer🌸
eko1618 Tobby bu haftalarda benimde olmuştu bir kaç gece uykudan da uyandırdı hatta sonra kendiliğinden gecti çok şükür