Selam arkadaşlar 28.haftada ayıptır söylemesi kabız oldum üç gündür yapamıyorum çorba filan tükettim eşim kefir aldı içtim zeytinyağı içtim ama yine de gelmiyor.Doktorumu aradım o da geri dönüş yapmadı yarın tekrar arıcam.Yemek bile yiyemiyorum artık yapamadığım için bitki çayları da yasak hamileyken zaten su da bol tüketiyorum başka başına gelen önerisi Olanlar var mı arkadaşlar