çok mutlu bir haber fakat mahremiyet önemli benim için, dolayısıyla biz 16. haftaya kadar söylemedik, sadece benim annem biliyordu. 16. haftada ailemin kalanı eşimin ailesi vs bebeğimiz olacak cinsiyeti şu, adı da x şeklinde açıklamamızla öğrendi. çok güzel oldu diğer türlü isim öneren, cinsiyet tahmin eden, saçmalayan dolu ortalık 😂