Yuceroglu
Yuceroglu benim detaylıda kalpte delik çıktı doktor ikili güzel ama yanılabilir, haftasıyla uyumlu ama daha sonra kemikleri gelişmeyebilir, fetal DNA var ama onunda yanılma payı yüzde 1 en kesin amniyosentez dedi bütün olumsuzlukları söyledi 1 aydır ağlıyorum mahvetti beni perinatolog Nifty yaptırdım temiz çıktı çok şükür ama dedikleri hiç aklımdan çıkmıyor doktora göre herkesin amniyosentez yaptırıp emin olması gerekiyor demek ki keşke karşılarında bi hamile olduğunu unutmasalar onun çok etkileneceğini bilseler