Ylnzkus12 Kızlar aranızda kimyasal gebelik gecirdikten hemen sonra hamile kalan var mı? Sağlıklı ilerliyomu hamilelik ve hemen kalabiliyomuyuz ben suanda geciriyorum adet seklinde kanamam basladı bittiginde kalabilrmiyim tekrar sağlıklı gebelik olurmu
Ebru0648 Ylnzkus12 canım benim komşum kimyasal gebelik geçirdi ve 1 ay sonra hamile kaldı hemen şimdi bebeği doğdu şağlıklı maşaAllah 6 aylık oldu
mercimeginanne Ylnzkus12 her kadın kimyasal gebelik yaşarmış bunu çok az kişi farkedermiş test yaptıgı için. Bende kan vermesem tesadüf haberim olmycaktı kimyasal gebelik yaşadığımdan çünkü adetim gecikmemişti. Adetin bitnce gebe kalınabiliyor tabi nasipte varsa. Hakkında hayırlısı olsun
Seztu Ylnzkus12 canımm kimyasal gebelik bende geçirdim diğer ay denemnde herhangi sakınca yok hatta hemen kalabilme ihtimalin yüksek rahmin temizleniyor cünkü ama benim olmadı diğer ay bakalım bu ay deneyeceğim tekrar 😌 olanlarda varmış amaa bende baya tereddüttle araştırmıştım korkacak birşey yok eğer gebeliği bilmeseydın normal regl oldugunu zannetcektin
Duygus97 Ylnzkus12 geçen sene kimyasal gebelik geçirdim doktor 3 ay korunmamı söyledi onun üzerine 8.ayda hamile kaldım ben.
mercimeginanne Ylnzkus12 bnmde sabah 10 akşamki kanım 8 di öyle anladım ertesi gün adet günüm gecikmeden adet olmuştum öyle anlamıştım malesef 🤷🏻♀️
Seztu Ylnzkus12 sagol canım sndende sıkma canını eğer kafana takarsan olmuyor gerçekten sal kendni her zmaan su sözümü kullanırım ~ güçlü bebek güçlü bünyee 💪🏼
ozbyhnd Ben kimyasal gebelik gecirdim ayni sekilde adet seklinde kanamam oldu 2 ay sonra hamile oldugumu ogrendim 🙂
elo20 Ylnzkus12 bende haziranda ilk gebeliğim kimyasal oldu daha sonra bi kaç kendime gelmek için bekledim ve şuan 19 haftalık hamileyim çok şükür sorunsuz ilerliyor sadece ilklerde sık kontrole gittim bebek ve kese tam oluşana kadar
Esenburhan123 Ylnzkus12 ben kimyasal gebelikten sonra rahim filmi çekildim sonra kendiliğine hamile kaldım
3_Mucizem Ylnzkus12 Canım kimyasal gebeliği gebelik saymayan doktorlar var tabi tekrarlaması dışında o yüzden korunmanı gerektirecek bi durum yok bence hayırlısıyla sağlıkla gelir inşallah 🌺
NurEto Ylnzkus12 kişiden kişiye değişiyor canm ben 1 yılı geçti hala kalamadım inş hemen sağlıklı bi şekilde tekrar hamile kalırsın 🤲
ozg01 Ylnzkus12 ben de kimyasal gebelik geçirdim 1 ay sonra hemen hamile olduğumu öğrendim. Çok şükür sağlıklı 18. Haftadayız