Nesuk İdrar tahlilimde lökosit değeri 33 çıktı. 32 haftalık hamileyim. Bu idrar yolları iltihabı olduğum anlamına mı geliyor ? Normalde 2 hafta sonra doktor randevum var ama beklemeden gitmeli miyim kızlar, var mı tecrübesi olan ?
kubr_pak Nesuk Bence beklemeden gitmelisiniz, idrar yollarındaki enfeksiyon erken doğuma sebebiyet verebiliyor
hsny-58 Nesuk 3.aydan beri var bende, antibiyotik ilaç hiç fayda etmedi geçen hafta değerim 170 ti. Dut çayı tavsiye ederim içtiğim zaman sıfırlıyor. Allah yardımcınız olsun
Damlaltinay Nesuk git güzelim ama endişelenecek bişey değil bir şase içiyorsun geçiyor hemen, gecikme sadece. Erken doğum vs olması için ta böbreklere kadar gitmesi gerekiyor enfeksiyonun. Günde 2.5 litre aksatmadan su iç geçer😊
Sedanindenizi Nesuk Gecmis olsun 20 haftadayim dun idrar yolu enfeksiyonum sebebiyle antibiyotik verdi doktur lokosit degerim 11 -12 yaziyor bol epital hucresi goruldu yaziyor. Sanirim sizinde deger yuksek. Doktor ilac onermedi mi? Idrar yolu enfeksiyonun dogumda bebege gecme durumu var bu sebeple dogum oncesi cozume ulasmanizda fayda var.
Nesuk kubr_pak Allah korusun ben de hamilelikte idrar yolu enfeksiyonunun riskli olduğunu duymuştum. Son günlerde koyu kıvamlı, beyaz renkli akıntı problemi yaşamaya başlayınca idrar tahlili yaptırdım sağlık ocağında. Ama değerler kaçın üzerinde olunca riskli oluyor ondan emin olamadım
kubr_pak Nesuk Değer sınırlarını bende çok iyi bilmiyorum ama sen her ihtimale karşı bekleme git bence doktora ve bol bol su tüketmeye çalış
Nesuk kubr_pak Gideyim en iyisi. İnşallah sıkıntılı bir durum yoktur. Bu dönemde Allah herkesin yardımcısı olsun. Teşekkürler ilgine.
Nesuk hsny-58 fiziksel hissedilen bir rahatsızlık da yapıyor mu? Ağrı sızı ateş vs. gibi şikayetlerim yok çok şükür ama işte hamilelik döneminde her şeye dikkat etmek gerekiyor.
hsny-58 Nesuk bende hiçbir belirti yok sadece sabahlarınidrar koyu renk oluyor onun dışında yanma ağrı gibi rahatsızlıklarım yok. Bazı gebelerde bu kronik olabiliyormuş korkmayın bol su için bir de dut çayını haftada iki üç gün içip tekrar tahlil verin azalacaktır
Nesuk hsny-58 Dut çayına internetten biraz baktım da siz kuru duttan mı demliyorsunuz yoksa beyaz dut yaprağından mı? Oldukça şifalı olduğunu yazmışlar. Benim hiç aklıma gelmezdi, teşekkürler.
Nesuk Damlaltinay Su içmek çok önemli de bütün gün tuvalete taşınmaktan sıkıldığım için azaltmıştım. Dikkat edeceğim, teşekkürler.
hsny-58 Nesuk kuru duttan yapıyorum. Bir bardak suyu kaynatıp içine bir yemek kaşığı dut atıp demleyin. Çok fazla koymayın şeker oranı yüksek çünkü. Şifa olur inşallah
Nesuk Sedanindenizi idrar tahlilini sağlık ocağında yaptırdığım için doktoruma göstermedim henüz. Ama bugün gidip soracağım. Hepimize acil şifalar dilerim.