dilektsdmrr Arkadaşlar merhaba 5+5 günlüğüm. Doktorum Progestanı fitil olarak verdi fakat akıntım çok arttı su gibi akıntım oluyor aynı durumda olan var mı acaba ?
mercimeginanne dilektsdmrr normal cnm vajinal aldığın için altına kaçırmışsın gibi iç çamaşırın hatta üzerindeki kıyafetin bile ıslanabiliyor bide beyaz tortu şeklinde kalıntı gelir endişe etme. Ağızdan alırsan yan etkisi çok onyüzden vajinal almaya devam et bence ama tabi gene de doktorunu bilgilendir ama o da normal diycektir :))
dilektsdmrr Teşekkür ederim beni rahatlattınız. Doktoruma söyledim ağrı yoksa normal dedi. Ama daha önce düşüğüm olduğu için endişelenmiştim
La_Liberte dilektsdmrr bende de çok fazla oluyor hatta sabah uyandığımda pijamama sızıyor. Çok rahatsız olduğum için ped de kullanamıyorum. Benim de doktorum normal dedi.
Bnsertk Ben de aynı durumdayım peki nası baş ediyosunuz kızlar ben günlük ped değiştirmekten helak oluyorum, onu da kullanmak ne kadar sağlıklı o da var gerçi de
mercimeginanne Bnsertk ben gebe kalmak için 3 yıl kullandım tek çare günlük peddi. Başka çözümü yok. Şuan da normal gebelik akıntısı yaşıyorum mecbur aylardır günlük ped kullanıyorum ama bende devamlı değiştiriyorum şükür bir sıkıntı yaşamadım. Molped günlük ped kullanıyorum.