Ben beeennnn 🙋🏻♀️ Kendimi bildim bileli adet düzensizliğim var, Pko’luyum. Kullandığım ilk ay hamile kaldım. Hem de doktorumun ‘bu ay olmaz bebek bir tane yumurtan gözüküyor o da kof ve tam gelişmemiş çatlatma iğnesi vermiyorum şimdi, diğer ay deneriz’ demesine rağmen ☺️🙏🏻