Mervenur1334 kendini bu şekilde korkutma bence şans meselesi birazda her devlet hastanesi veya her doktor bir değil özel bile olsa 🤷🏻♀️🙄 Allah iyilerlerle karşılaştırsın inşallah bende ilk sezeryanımı Kanunide olmuştum devlette , 22 ay oldu ve yeri o kadar belli belirsiz ki ben bile zor anlıyordum zaten estetik dikişti ve birde sağolsunlar o kadar küçük kesmmişlerki inan sadece bir işaret parmağım uzunluğunda yani, şimdi 45 gğn sonra ikinci sezeryanım olacak bu sefer şehir hastanesine gidiyorum bana hep 2. Sezeryan daha kolay ilkine göre diyorlardı hele 3. sü daha daha kolay artık aynı yer kesildiği için hissizleşiyormuş ve hiç anlamıyorsun bile dedilerr hep bakalım inşallah öyle olur bu dikişlerimde aynı olur umarım 🤲🏼🌸🤤 Rabbim sağlıkla kurtarsın hepimizi