Kunfeyekun kızlar iki ablam doğum yaptı onlar bio oil kullandılar hiç çatlakları yok bende ondan kullanmaya başladım 14. Hafta da başlamıştım sanırsam. Şu an 22 haftalık hamileyim karnım çabuk büyüdü ama çatlağım yok kaşıntı oluyodu sürüyodum geçiyodu ve karnimin sağ sol tarafında iki tane çizik gibi çatlak vardı sürekli oralara da sürdüm şimdi onlarda yok olmuş. Bio oil sadece çatlak önleyici değil ayrıca oluşan çatlakları da azaltıyor hatta yok ediyor . Tavsiye ederim sizde kullanın inşallah iyi gelir tabi kişiden kişiye etkisi değişebilir