Hill97 Kızlar ilk hamileliğim 31+4 teyim bu aksam bebeğim çok hareket ediyor karnımın sol tarafına dogru canımıd yakiyor kasılıyor sanki iceride sizce normal midir korkuyorum biraz acaba dönüyormu makat gelisti en son
Prensesannesi41 Hill97 34+3 hep hareketliydi bi tarafıma toplanıyordu canımı acıtıyordu hala da öyle sürekli hareket halinde sanki hiç uyumuyor gibi
esinnnn91 Ayağa kalkıp biraz yürü canım genelde biz rahat otururken kuduruyolar 😄 ayağa kalkınca sallanmaktan uyuyorlar. Soltarafa toplanmıştır ondan kasılma gibi hissediyorsundur ama için rahat etmiyorsa yarın doktoruna sor bence.