Zeynep_50 Merhaba annişler Kartal araştırmaya kontröle giden varmı yada doğum yapmış olan ya özel hastane fiyatları biraz uçuk geldi bana ikinci bebeğim zaten sezaryen olcak devlet düşünüyorum kartalın yeni binası çok güzel Diyolar fikirlerinizi paylaşın
Safisss Zeynep_50 Ben normalde özele gidiyorum ama geçen gün ayrıntıli ultrason için kadın doğum doktoruna (Betül kuru)gittim.. Çok tatlı bir dokturdu.. Yenilendiği için hastane şuan güzel
Aynur-13 Zeynep_50 ben internetten randevu almaya kalktığımda gebe bakılmamaktadır yazıyor ama siz nasıl randevu alıyorsunuz