Kızlar bunu ablam için soruyorum gebe falan değil tahlil yapmıs tiroiti yüksek cıkmıs doktor raporuna biyopsi yazmış tiroitle biyopsi ne alaka acaba oda ödü kopmuş resmen bunalmda doktor neden böyle demişki tiroitin yüksek olması norml bişey değil mi kanserle ne alaka