32 haftadayim en başından beri kullanıyorum.bende alıştım.artik alışkanlık yaptı sabah gözümü açar açmaz ignemi yapıyorum pamukla silip çok az yatay olacak şekilde etimi iki parmağımın arasında siktiktan sonra iğneyi batiriyorum yanma olursa etimi biraz bırakıp tekrar tutuyorum yavaş yavas basıyorum ve çıkartınca hemen kolanyali pamuğu üzerine bastırıyorum ama ovolamiuorum kesinlikle ovalayinca morariyor hiç morarma falan yok çok şükür 😅😅Allah kurtarsın 😅😅sağ saglim alalimda bebislerimizi kucağımıza herşeye değer 🙏🙏🙏