YelizMami 16+2 haftalığım çalışıyorum ve akşam eve gittiğimde ayaklarım çok şişmiş oluyor , böyle olan bi çözümü olan varmı kızlar 😇🙏🏻
Melegimveben YelizMami benimde aynı ayakkabılarım çok acıtıyor gün içinde doğuma kadar idare edicez artık🤗