evet anneler banada buraya dogum hikayemi yazmak nasip oldu çok şükür.. ilk gebeligim dusukle sonuçlandı saglikdiz gebelik dendi 7 ay sonra bidaha hamile kaldım ilki dusuk oldu diye ikincide bana doktor progestan başlattı vajinal yoldan kullaniyodum sabah aksam iki kere 12 inci haftaya kadar kullandim sonrasinda birak dedi doktorum bıraktım. 15 inci haftamda covide yakalandim cok stred yaptım korktum ertesi günü kanamam oldu doktoru aradim soyledim gel dedi gittim hastaneye bebek iyi muhtemelen stresten olmustur dddi ve bidaha progestan basladik 23 uncu haftamda detaylida rahim ağzı kisalign ve kesede hunilesme var erken dogum olur dedi cok korktum gerçekten erkenden dogarsa naparim yasarmi yasamazmi diye dusunmeden duramadim sonrasinda bol istirahat ve gene progestanla devam. ettik. doktorum sezeryan için gün verdi 38+5 de. sabah 7 bucuk gibi yatısim yapıldı ve 8 bucuk gibi beni sezeryana aldı doktorum. cok korkuyodum titreye titreye gittim ameliyathaneye neyse uzatmim damar yolumu actilar serum verdiler sonrasinda sedye uzerinde hafif egilfim omuzlarini düşür dediler tabi ordaki hemsirelerin elini tutuyorum korkudan güç alayim diye sonrasinda spinal ignryi vurdu hiç hissetmedim gerçekten hiç acımadı sonrasinda bacaklarim isinmaya basladi brni yatirdilar sondami taktilar pesinddn hic hissetmedim cikartirlarken de hiç acimadi hissetmedim. sonra doktorum geldi elimi tuttu sakın korkma çok güzel gecicek dedi elimi sıktı güldü sonra başladı cekistirmeleri hissediyosunuz ama aci olmuyo bide cocuk ciksin diye karnin üst tarafina bastiriyolar o acıdı yalan yok 5 dakika sonra bi çığlık bana gösterdiler ben tabi başladım aglamaya temizleyip ten tene temas ettirdiler cok güzel kokuyordu yavrum ❤️sonrasinda onu götürdüler beni. dikmeye basladilar 15 dakika falanda beni. dikmeleri sürdü sonrasinda odaya geçtik karnima bastirdilar kanamaya bakmaları icin hiç acımadi sonrasinda kum torbasi biraktilar karnima oda acimadi ama sadece uyuşukluk geçtiği zaman biraz yük hissediyosunhz iki saat de kum torbası kaldı karnimda sonrasinda uyusuklugum geçti ve hemşire geldi hadi bakalım yuricez dedi allah askina yurumek. istemiuorum ben dedim ama dinleyen kim mecburuz kalkicaz üstümü giydirdiler ve kalktim yürüdüm ölüyorum sandim ama ölmedim 😂yürüdükçe açıldım yürüdükçe açıldım tuvalete çıktım bide gaz çıkarttım cok daha rahatlamistim. agri. ayni adet sancisinin biraz daha fazlası gibi ama dayanilmucak gibi değilmis gercekten allah sana güç veriyo. Biz 3 günlük olduk şimdi uyuyoruz mışıl mışıl 🥰Rabbim isteyen herkese versin.Sizlere kolay dogum nasip etsin insallah. Evlat çok başka derlerdi gerçekten öyleymiş ❤️