Bi doktor vardı instagramda. Böyle hastaları müsait değilim diyip alttan muayene olmazmış. Kızıyordu. Ben zaten tüğlerin alınmasını istemeyen bi doktorum falan diye. Sağlıklı olan alınmaması ama temiz bakılmasıymış. Tabi ben yapamıyorum yapabilen var mı bilmem ama. Ya bide bunu biz önemsiyoruz sanırım. Doktorların pek umrunda olmuyo. İşine odaklanıyolar tüğ var mı yok mu görmüyorlar bile. Çok takılma olacağı varsa olur 😄