tgbktszdmr Ozgedm 34. Haftamızda 2268 di bizimde. Kilosu iyi demişti doktorum. Sizinde öyle bence. Normal ilerliyor
2pasaannesi Ozgedm bizim de o haftada 2.600 dü doktor normal ama minyon bi bebek olacak gibi duruyor dedi. Bir hafta sonrada 2.700 dü bir haftada sadece 100 gr almış 😔 bu hafta bakalım kaç olmuş
Ozgedm tgbktszdmr normal dedi doktorumuz merak ediyorum yinede herkes bizim gibi mi çok iri olmayacak gibi duruyor benimki ama 😊
Ozgedm 2pasaannesi minyon bebekler doğduktan sonra çabuk büyüyor diyolar ins öyle olur 2500den sorun yok dedi benim doktorum takma kafana dedi
sumeyye60 36+1 olacağız Pazartesi günü kendi doktorumuza kontrolümüz var ben de çok merak ediyorum 🤰 En son 34+4′te devlete gittim 2743 gr 47 cm demişti.
Eylulsaadet 36+1 3100 gram iki hafta önde her an süpriz olabılır dedi doktorum kiloyu fazla buldu 2 hafta önde gidiyoruz🤷🏼♀️😊
Nazcem43 Ozgedm ya erkek bebek 34+3 ün ama ultrason 33+1 gösteriyor kilosu 2000 gr ne yapacağımı şaşırdım
Ozgedm tgbktszdmr ins 3 u bulur ya bir ay bekler mi bilmem hayırlısı tabi kız benim kızlar erken doğar diyolar ya😊