Ben bugun araştırdım biraz. Cunku 3 gundur ne sagıma ne soluma yatamıyorum. Önce batma olarak baslıyor, sonrasında uyumaya baslıyor. Sebebi rahim büyüdükçe kaburgalara baskı yapmasıymıs. Yani agrıya yer kaburgalarımız kemiklerimiz.. Sanırım doguma kadar da gecmeyecek.