EAG Merhaba arkadaşlar 98 kilo ile hamile kaldım suan 122 kiloyum 37. Haftadayım bu şekilde olup normal Doğum yapan var mı
Denizzz5900 EAG bende 92 kilo hamile kaldım daha 4 haftalığım çok korkuyorum kilo almaktan zaten kiloluyum
Esmanindunyasi EAG bayagi kg almissiniz ama artik olacaga care yok bormal dogum yapip yapamayacaginizi doktorunuzla konusmalisiniz sonucta bebek iri olabilir ve catidan gecemeyebilir bebek normal doguma uygunsa yaparsiniz degilse sezeryen icin gun verilir
EAG Denizzz5900 ben hiç dikkat etmedim ilk aylarda çok kilo aldım sonrasında da aldım 122 oldum ama normal Doğum istiyorum birde korkuyorum kilom engel olursa diye bakalım
mhbbbera Destek alın bende yüksek kilodayım 96 suann hamile değilim ama olurdsamm destek alacam rabbim sizede kolaylık versin arkadasım inşallah kolay olur doğumun bolca yürü
EAG mhbbbera diyetisyene giderim diyordum ama bir türlü olmadı. Evimin çevresi müsait değildi yürüyüş de yapamadım ama evde hareket etmeye çalışıyorum. İnşallah siz başarırsınız.
Gamiiiii EAG şuan tek korkum o . Bende bu hafta diyet yapmaya karar verdim. Yani en azından sağlıksız şeyler yemeyeceğim 😒🙏🏼
EAG Gamiiiii benim doktorum hep et süt peynir diyor ben yapamadım ama siz yapmaya çalışın inşallah çok kilo almadan sağlıkla saglıklı Bebişinizi kucağınıza alırsınız