Balkonda içsin kesinlikle,ben de gebelik öncesi sigara içen biriydim,evimde hiç sigara içmedim yaz kış her zaman balkonda içip öyle girdim içeri.montunu giyip dışarıda içebilir emin olun o kadar zor bir şey değil ki.hem böylece dışarı çıkmaya usenip belki sigarayı azaltır.siz o kokuyu çekip fedakarlık yapmak zorunda değilsiniz emin olun eşinizin dışarıya çıkması zor bir şey değil.hatta madem kokuyor yatarken de duş alsın her gece,böylece size de kokmamis olur.biz anne olarak ne fedakarlıklar yapıyoruz,onlar da baba olarak yapmalı diye düşünüyorum.