Haticeozensen Beni aramadılar bile hiç 😬kendim gittim ben hamileyim arayıp sormadımız normalde takip etmeniz gerekiyormuş dedim tetanoz aşısı olmam lazım dedim öyle kendim gittim de yaptılar 2. Doz için arıycaz dediler onuda aramadılar yine kendim takip edip gittim ozaman kan,idrar falan ver dediler onuda hastanemde yaptırdığım için yaptırmak istemedim orda 7,5 aylık oldum son ayımda eğitim vermek için çağırcakmıi güya ebem ama hiç zannetmiyorum umarım doğumdan sonra bebeğin aşılarınıda böyle takip etmezler 😳🤭