Normalde doktorum bi sıkıntı olmadığı sürece ayda bir defa kontrole gelmemi söylüyordu.Peki bu ilerleyen haftalarda değişiyor mu?Yani 28.haftadan sonra da yine ayda bir mi çağırır genelde nasıl oluyor sizin nasıl oldu?30′lu haftalara gelinmeye başlıyor ya değişen sıklaşan kontroller olur mu🤗