imren_melinarya 28+4 teyim ama 2 haftadir bel agrim cok fazla son haftalarda cok hizli kilo aldim 2 3 kilo kadar acaba ondanmiidir bilemedim yasayan varmi bu haftalarda oturup kalkinca daha cok oluyor
Ozlem23 imren_melinarya benimde sadece sol tarafı agriyo yuruyemiyorum bile bazen ağrısından 28+6 yim bende
momsboys imren_melinarya ben ölüyorum siyatik seklinde oluyor fazla ayakta kalıyım veya fazla oturuyum ayaga kalkamıyorum koluma girip kaldırıp yatırıyo eşim kitleniyor hepi topu 3 kilo aldım son ay yatalak olmaktan korkuyorum 😩
imren_melinarya belisslinaa 😂 ay dogrudur ikinci gebeligim birincide yasamadimda bunda cok fena hayir cinsiyette ayni 😂😂
imren_melinarya Ozlem23 aynen bende oyle yurutmuyor resmen hani biseymi yaptim desem yok arkadan tam ortasina sanci giriyor benimde
Burcuburcuylz Keseyi ne zaman görebilirim alttan muayene istemiyorum 4 haftalık galiba suanda sağlık ocağında gebesin denildi beta değerim 2142
Haticeozensen Burcuburcuylz arkadaşım 5 haftalıkken gitti alttan baktılar ben 6da gitmiştim göründü ultrasonda kese
Burcuburcuylz @Haticeozensen bekleyim o zmn başka sıkıntı olur mu alttan bakılmasını istemiyorum 3 defa bakıldı bana daha önce
Annebebekli Benim de 3 gündür bel ağrım basladı 9+4 doktorum bu haftalar da gebelik ile ilgili değildir ağrın dedi. 20 haftalıktan sonra başlıyor diye söyledi. Özellikle çok ayakta kaldığım da vuruyor ağrı
Asyakrgn Sanırım hepimizin derdi bel ağrısı ben sakat gibiyim bazen yürüyemiyorum 20 haftalığım inşallah ağırlaşınca daha fazla olmaz 1 buçuk yaşında kızım var onla da çok ilgilendiğim için çok zorluyor
imren_melinarya Asyakrgn evet gercekten oyle bi bel agrisi sikintisi benimde kizim 17 aylik fazla hareket ediyorum belkide ondandir yada artik agirlasma zamani basladi