Akasyasc evet baya strese soktular beni gidip gelip kakasını yiyebilir zaten kordon omzunda dönerse boynuna dolaşabilir gibi gibi şeylerle … ki kordon boynuna 2 defa bile dolansa eğer doktor işinin ehli işe normal doğum için engel teşkil etmiyormuş. Şimdi doktorlar sürekli kolaya kaçıyor sizide korkutup sezeryana yönlendiriyorlar.