Silivride doktora gidiyorum aslında ama doktorumun söyleyince aa çok iyi yada aa ben gittim çok kötü saçmalama gitme diyenler oluyor kafam karışıyor. Ben şu anlık memnunum 10 haftalığım daha konuşması soru sorunca cevap vermesi güler yüzü iyi daha önce doğum yapmadığım için Bi doktordan ne beklenir onu da bilmiyorum açıkçası yani. Siz hangi doktora gidiyorsunuz neyi önemsiyorsunuz merak ettim sohbet edelim