Saripapatyam1 8+4 haftalık hamileyim bugün karın ve bel agrım var yaa kendimi çok zorlamadımda benle aynı haftada olanlar sizin de oluyor mu normal mı ?
Gamzebz Saripapatyam1 canım ben seninle aynı haftada değilim ama o haftalarda bende de oluyordu hatta hala oluyor arada 15 haftalık olduk
minimicki Saripapatyam1 şuanda tam sekiz haftalığım ve aşırı derecede ağrıyor uzansam dahi ağrıyor bu haftalarda normal diye biliyorum Sırtım batıyor resmen
Fatmazel Saripapatyam1 9+1 im çok şükür sadece biraz bel ağrım var onun dışında hiç bişeyim yok karın ağrısı mide bulantısı vs … Geçmiş olsun
Saripapatyam1 Minikasya Gamzebz sagolun kızlar ilk haftalar olup geçmişti şimdi tekrar başlayınca endişelendim 🤭
tospigim07 Saripapatyam1 gün ve hafta sizinle aynı benimde 😊 oluyo özellikle iş yapınca yorulunca daha fazla
Saripapatyam1 tospigim07 aaa aynıyız demekki ki😊 ayakta durunca felan oluyordu ama uzandığım zaman bile olunca korktum🤭
minimicki Saripapatyam1 galiba artı olarak bir de bu var sizde o zaman biraz daha ağrılı oluyor çok dikkat edin hemencik atlatalım bu dönemleri 🌸
MuucizeminAnnesii Bende 8+5 teyim karın ve kasık ağrısı çok fazla oluyor diye doktora gittim üşütmüşsün dedi , ama bı yandan da normalmiş böyle ağrılar, kanaman filan yoksa sorun olmaz korkma dedi.
Busragunay Saripapatyam1 canım bende 10 haftalığım ayakta uzun süre durmuyorum ona rağmen belim ağrıyor ve yürümeyecek gibi oluyorum doktorumla konuştum korkacak bişey yok dedi yoga tavsiye etti bir de şu kremi verdi al istersen Arthodesse iyi geliyor