82 kilo ile hamile kaldım şuan 90 kiloyum ilk zamanlar diyet yaptığım için sanırım bebeğim fazla gelisemedi hep benim yüzümden şimdi bebeğim 10 gün geri kalmış yavrum vicdan azabı çekiyorum diyeti falan bıraktım besleyici ama kilo aldırmayan ak gibi yemeye çalışıyorum ama çokta sakinmiyorum açıkçası şimdiye kadarda normal dusunuyoruz iki oğlumda normal oldu 12 ve 10 yaşındalar . Sen kötü düşünme olabilir benim görümcem de fazla çok kiloluydu oğlunu gayet normal bir şekilde doğurdu.