Kibarbaby çakmak erdem de gülçin hanım a gidiyorum. İlk kızımın da doktoru gülçin hanımdı. Birkaç kişiye de tavsiye ettim, gidenler memnun kaldı . Eltim avrupa yakasından iki doğumu için de gülçin hanıma geldi. Tatlı, güleryüzlü, zarif ve rahatlatan bir doktor. Tavsiye ederim.