Kibarbaby merhabalar ben de çamlıca erdem şükran hn a gidiyorum. Çok tatlı ve ilgili bir doktor. Tüm sorularımı sıkılmadan yanıtlıyor ve asla geçiştirmiyor, sorularım saçma bile olsa😊 doğum acil olursa henüz geceleri gelmiyorum dedi. Biraz kafamı o kurcaladı. Odalarını gördüm. Bi süit odası var içeriden kapı var başka odaya açılıyor. Günlüğü 250 tl süit odanın ama boş bulabilirsen tutabiliyorsun. Odaları öyle çok geniş değil. Bana ufak geldi hatta biraz.