Helllooooo
Benimde önce nişanım geldi sonra hastaneye gittim 1 cm açılma dedi sancım vardı ama dayanamacağım şekilde değildi başlarda salı gecesi hastaneye yattım perşembe gecesi kendi sancımla doğum oldu, nefes egzersizi duş almak merdiven çıkmak gibi şeyler yaptım doğuma yakın saatler bi tık zor oluyo ama hiç korkmayın. Allah çok güzel yardım ediyo. Rahat olmaya çalışın 😍 bir avazda kurtulursun insallah bebeğinle birlikte 🤲