Selinnnnnnnnnnnn Merhabalar. Doğum parası alabilmek için kaçıncı aydan itibaren sigortanızın yatması gerekli?
Serenica Selinnnnnnnnnnnn ben 18 inci haftada ise girdim 32.haftada rapor getricem calisamaz raporu ayrilcam 90 gunu geciyor 90 gunde yeterli zaten ama muhasabeye 32.haftada calisamaz raporu getrmem gerekiyor dogum parasi alabilmem icin
SyhnHtp Serenica ptt den bi seferde alabilcez mi acaba o kadar parayı? ben ikisene önce işsizlik alıyordum bana bir kaç defa yarım saat bekle fatura ödesinler öyle vereyim demişti de 🙈
Tubagrnc Ben SyhnHtp merhaba ben 300 tl doğum 149 tl süt parası veriyorlar diye biliyorum yanlış veya eksik mi biliyorum acaba
Serenica SyhnHtp canim siran geldgnde sana devlet ne yatrmissa onu alirsn ama iki seferde oldgnu biliyorum ben Alan arkadaslarimdan
znurstnKaraca Tubagrnc doğru canım arkadaşın dediği Doğum parası sigortalı çalışan anneye verilen para
SyhnHtp Tubagrnc evet her doğum yapan anne alıyor onu. Raporluyken alınan para ise çalışan annelerin rapor parası.
Serenica Cansum1 evet canim onun icin sart deglmis ama sanrm br yerlere basvuru yapiliyormus dogum dan sonra bilen varsa bilgilendirir belki bzide
Bizartik5kisiyiz Devletin her anneye verdigi cocuk parasi icin kaymakamliklara basvuru yapiliyormus. Ilk cocuk 300,ikinci cocuk 400 ,ucuncu cocuk icin 600 tl. Ve de 149 tl sut parası. Ptt den annenin adina 30-40 gun içinde yatıyormuş