BalKaymakk eğer 32de izne ayrılmak istiyorsanız devlet ya da SGK anlaşmalı özel hastaneden 32+0 ya da 32+1 en geç 32+2 de çalışabilir çalışmak istiyorsan izne çıkmak istiyorsan da çalışamaz işgöremezlik belgesi alıp işyerine veriyorsun.bukadar🤷
Doğum parası için dilekçe vermiyorsun bebek doğduğu zaman yapılacak işlemler var o kağıdı da ozaman işyerine götürüyorsun diye biliyorum