İyi akşamlar , ben şu an 38 haftalık hamileyim , 32. Haftamda taşındım , üstelik evi tadilat yaptırdık banyo mutfak parke boya hepsi , yani inşaat pisliği temizledim tek başıma , Allah yardımcın oluyor arkadaşım yanında birileri varsa hiç düşünüp canını sıkma , eminim ailen yardımcı olur. Ben yurtdışındayım ne anam ne babam vardı yaptım Allah dağına göre kar veriyor, inşallah istediğin gibi bir ev bulur bebeğini beklersin güzel yuvanda 🥰