Gss ilk keseyi görmeye gittik 5+6 haftalıktı. 6+2′de kanamam oldu düştü die gittik, doktor ikiz bunlar, kesenin içleride dolu dedi, kalp atışlarını dinledik, şok olduk tabi ki🙈 20+4 olduk çok şükür. Doktorun en iyisini bilir, bekle bakalım diğer kontrolde belli olur, inşallah sağlıklı bir gebeliktir, bir de bazen 2 kese görünüyor ve döllenme olmadığından boş kese diğer kesedeki bebek büyüdükçe kayboluyormuş. Ama inşallah kötü bir şey yoktur iki kesede doludur🤲🏻