Ahmetefeyagmur Dr um orda değil düne kadar florance deydi ama bir anda vazgeçer gibi oldum memorial gerçekten kaliteli titiz fakat o kadar maddi gücüm Yok ,bir de sezaryene doğru kayınca fiktrim (ikiz olduğunu öğrendikten sonra) daha mantıksız geldi ,şu an takibimi titiz yapacak bir Dr arayışındayım e son Dr un ikili testin ikizlerde manasız olduğunu ve gerek olmadığını daha detaylı ola genetik tarama yaptırmamın iyi olacağını söyledi (araştırdım 2000₺)ortada kaldım koskoca bir kafa karmaşasıyla