Burcu_14 Merhaba canım bende 2018 yılında dış gebelik geçirdim sağ tüpüm alındı 2ay korundum korunmadan 6ay sonra olmaz diye korktum aşılama yaptırdım çok şükür tuttu. Şimdi ikinciyi istiyoruz diye dr gittim devlet hastanesi şansıma doktorum cok iyiydi. Bana ilk önce rahim filmi çekti sol tüpüm açıkmı yapışıklık varmı diye cok sükür açık çıktı birinci ay klomen ve ovitrelle denedik olmadı sağ taraftan yumurtlamıştım sanırım ondan tutmadı bu ay soldan yumurtladım yine klomen ve ovitrelle kullanmıştım eşimin bir sıkıntısı olmadığı halde şansı artırmak için promotil men kullandı sonuç hamileyim çok şükür darısı başına uzun oldu kbakma ama bende benle aynı şeyleri yaşayan varmı diye merak ediyodum oyüzden seninle paylaşmk istedim❤️