Kızlar bisey sorcam şimdi hani doğum yaptigimizda hastanede kalırken yanımızda terlik koyuyoruzya hastaneye giderken çıkarken vede kalırken acaba terlik yerine rahat babetlerden kullansam ayrı yetten terlik koymama gerek kalmaz diye düşünüyorum bi taşla iki kuş vurmuş olmazmiyim🤔🤔