Sedaatmaca Bebeği bir hafta geriden gelen varmı aranızda hamişler 26.haftadayım ama 25 göründü bebiş??
mlkkk Sedaatmaca iki haftaya kadar geriden veya önden gitmesi normal canım doğuma kadar sürekli bi önden bi geriden gelebilir 😊
eko1618 Sedaatmaca benimde şu an öyle 26 yım 25 görünüyomuş kız bebeklerde olur böyle dedi ama yinede üzdü daha özenli yiyorum bakalım değişecek mi
T_nisaa Sedaatmaca hiç sorun değil 1 haftalık gerilik ilerleyen aylarda açık kapanır inşallah haftası erken daha eminim
Sedaatmaca Ebru555 inşallh benimkide normale döner bakalım .yemene içmeme dikkat ederek mi toparladı senin bebiş ? Yoksa kendiliğinden mi ekstra bişi yaptın mı
Ebru555 Sedaatmaca hıc Bı zaman abartı bsy yemedım canm o 1 hafta ilerleyen haftadalarda kendi esıtlenıyo
Sedaatmaca eko1618 hım benim bebiş erkek ama zaten iki haftaya kadar normal dedi doktor yine de insan takılıyo