Kızlar merhaba
amniyosentez yaptırdım down sendrom riski yüzünden..ilk sonuç bir hafta içinde kalan bikaç sonuç üç haftaya çıkar dediler.sanki çıkan ilk sonuç downla ilgili oluyordu diye hatırlıyorum öyle bişe dediler mi hatırlayamıorum ama öyle anlamışım ni şekilde..öyle mi?? Bilen var mı ilk çıkan sonuç neyle ilgili ?